آخرین حرفم
دفتر شعر
شعر عکس عاطفی و عاشقی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
اشعار و نوشته های من
rain love u
سایت برتر
خرید ساعت مردانه جدید
خرید ساعت مردانه جدید
تنهای ساده دل
فروش پودر مو
پیامبر مهربانی ها
عشقی *تپلی*
دانلود آهنگ جدید
hots sex group
ورود ممنوع
درج آگهی رایگان
چگونه گوشی خود را بشناسی؟
همه چی از همه جا...
گروه اینترنتی گل یاس
حقیقتیه که اراک سره گفتن نداره ؟
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر و آدرس parishanname.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. شعر عاشقانه









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مهرداد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 7:29 بعد از ظهر :: نويسنده : مهرداد

 

وقتی مُردم  منو  زود  خاکم  کنید

صورتم رو نبینید تا زود فراموشم کنید

نمیخوام بشوره مرده شور تموم بدنم

اسمتو نوشتم با خون رگم روی تنم

کفن احتیاج ندارم ، غم دنیا کفنه

تنها جایی که برام مونده همین قبر منه

قلبمو هدیه ندید، قلب شکسته کی میخواد

نمیخوام یه آشنا حتی سر خاکــم بیاد

آرزوم همیشه این بود که شبونه دفن بشم

نمیخوام کسی ببینه خون شده رنگ چِشَم

تاریخ تـولد و وفـات من هر دو یکسیت

سنگ قبر پس نزارید،چون مرگ من از بچگیست

سه و هفت و چهل و سال بخدا من نمیخوام

حــــــــرف آخــــــــــرم اینـــــــــه

هیچکسی اشکی نریزه حتی یک ذره برام



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت19:45---27 بهمن 1391
شرمنده حتما آدرس رو اشتباه نوشته بودم ببخشید

شیرین
ساعت19:45---27 بهمن 1391
آنروزها.
در چه بلندای عمیقی آشیانه داشتم
در اوج بلندی مغرور به خود
چه ناشیانه دل بستم
چه بی محابا دوستت داشتم
وقتی از اوج رابطه به زمین کوفتم
هنوز دست و پای دلم درد میکند


شیرین
ساعت22:15---16 بهمن 1391




دنیا بازیهایت را سرم در آوردی...



گرفتنی ها را گرفتی...

دادنی ها را ندادی...

حسرت ها را کاشتی...

زخم ها را زدی...

دیگر بس است...

چیزی نمانده...

بگذار آسوده بخوابم...

محتاج یک خواب بی بیدارم


پاسخ:شیرین سلام من هرچی می خوام به وبلاگت بیام باز نمیکنه چرا؟آدرسش را عوض کردی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: